Hur länge till??

Alltså min förkylning går inte över!! Och nej, jag har inte tränat fastän jag planerat in det. Men den blir värre nu igen ändå! Jag blir galen! Jag snorar och har ont i bäckenet, vaknat i natt av att det gör ont, vilket jag ofta får när jag har feber men det har jag inte i alla fall. En vecka kvar till UT-milen och nu börjar jag blir väldigt tveksam om ifall jag ens kommer hinna springa någonting innan. 
Det är så tråkigt!! Jag har sprungit två lopp innan och under det ena var jag förkyld och under det andra hade jag ont i mitt knä. Kan jag inte bara få springa ett lopp där jag känner jag hunnit träna och må bra? Aja, bättre det kommer nu än till tjejmilen i alla fall...
Såhär nöjd var jag efter 6 km, kretsloppet i Borås i höstas. Hoppas jag är lika nöjd nästa lördag. 
(null)

Ha en fantastisk fredag alla! Jag ska fira in den på bästa sätt ikväll med bubbel och restaurangbesök!

Xxx
Anna

fredag förkyld springa
0 kommentarer