En riktig friyay!

Började dagen med ett pass med Tore hemma igen, booty builder banden åkte fram och det blev mycket träning för rumpan. Tore hjälpte mig med att pausa på plattan när jag inte hängde med i bytena på träningsfilmen och gav mig nya band när jag skulle byta tröghet i banden. Han är verkligen jätteduktig! 
(null)

Sedan till de goda nyheterna! Var på kappahl och skulle hitta ett par nya byxor. Byxor har alltid varit det absolut jobbigaste för mig att köpa. Jag har oftast kanske haft ett par byxor som jag använt tills de gått sönder innan jag köpt nya, men mest har jag använt leggings så jag skulle slippa köpa byxor. Storlekarna bara steg och steg för varje gång jag skulle köpa nya. Ett riktigt ångestladdat moment helt enkelt. 
I affären gick jag runt och plockade åt mig byxor i den storleken som jag trodde jag hade och började sedan prova... alldeles för stora!! Så det var bara att ta på sig igen, ut i affären och ta mindre storlek. In i provbåset och de var också för stora!! På med kläderna igen och hämta ytterligare mindre storlek. 
Jag börjar faktiskt gilla att shoppa byxor! 
(null)

Så även om vågen stått hyffsat stilla de senaste månaderna så händer det någonting med kroppen i alla fall! Det är lätt att stirra sig blind på siffrorna på vågen, det är därför bra om man även mäter sig eller tar kort. Det hjälper en att faktiskt se skillnad även när huvudet inte hänger med. 

Grädden på moset blev på Ica när jag skulle köpa nässpray och hon frågade efter min legitimation!!
Haha jag har en fantastisk fredag! Hoppas ni har det också!

Xxx
Anna 
bootybuilder hälsa inspiration miniband nyakläder shoppa viktresa
0 kommentarer