Måndagspepp!

Måndag igen och en helt ny vecka att göra massor med bra val! Det är något magiskt med måndagar, det är en nystart och jag känner mig ofta väldigt positiv på just måndagar. Har man haft en vecka som känts sådär så får man nu en ny chans att göra bättre. Och framförallt, ny härlig träning ligger framför en under veckan!
(null)

Jag har haft svårt för att lägga upp veckoplanering för min träning nu i någon vecka och bara kört på känsla men igår började jag fundera lite kring veckans träning igen. 
Blev väldigt besviken på passen som ligger denna veckan på gymmet, fanns i stort sett inget som jag kunde/ville gå på. Bokade dock in morgonträning imorgon, crosscage, sedan fanns inget fredagspass som jag brukar kicka igång helgen med så det får bli ett eget pass på gymmet då istället. 
Sedan får det bli hemmaträning resterande dagar. Jag hoppas verkligen att de börjar lägga upp pass som passar mig snart igen på gymmet. Det är tråkigt när det inte finns något som jag vill gå på. 
Såhär ser min träning ut för veckan:
Måndag: hemmaträning fokus ben (miniband)
Tisdag: crosscage morgon, vattengympa kväll
Onsdag: morgonträning på gymmet
Torsdag: hemmaträning helkroppspass
Fredag: gympass 
Lördag: aktiv vila, promenad
Söndag: löpträning

Kanske blir det några ändringar men det är alltid bra att ha något att utgå från. 
Ta en kopp kaffe, sätt på härlig dansmusik och kör igång denna fantastiska vecka!

Xxx
Anna


hemmaträning måndag pepp planering
0 kommentarer