Anmäld till första loppet!

Igår skickades anmälan in till UT-milen som går av stapeln om 2 veckor. Nej, jag ska inte springa 1 mil utan det finns 5 km också. Jag och mamma ska springa, känns lite pirrigt! 
Ulricehamn är inte direkt känd för sin platta natur, det är antingen uppför eller nedför så jag ska se till att jag kommer ut och prova på att springa i alla fall 2-3 gånger innan den 21! 
Det känns kul att ha ett lopp att springa. Jag hade tänkt springa vårruset också men jag har inte hittat någon att springa med i Jönköping så har inte anmält mig dit... är du sugen så hör gärna av dig! Jag är på!
Det är fantastiskt att vädret kan få en att vilja ge sig ut och springa. Kanske är jag bara sugen på all slags träning nu efter snart en vecka med vila pga förkylning. Men i morgon ska jag börja med lite lätt hemmaträning på morgonen och så har jag bokat ett pass på lördag förmiddag som jag hoppas jag ska vara helt frisk till! 

Jag har börjat fundera på att köpa en månad med PT-online genom mammafitness. Behöver verkligen lite struktur i min kost och hur jag ska tänka. En liten push och inspiration på gymmet och något som motiverar lite. Någon att bolla idéer med och någon som faktiskt skäller på en när jag förtjänar det, eller i alla fall blir besviken så jag ser till att hålla den kost och träning jag vill hålla. Det går att starta upp med en månad så får se om jag kanske köper det. Ska fundera lite till. 
(null)

 Idag var första dagen tillbaka på jobbet och det kändes härligt. Jag har varit där 7 månader nu men jag känner mig fortfarande väldigt ny. Det är olika utmaningar varje dag och det är helt fantastiskt roligt! 
Fick mina skor idag också, sjukt snygga så nu är jag redo för våren!!
(null)

(null)

Ta hand om er! 

Xxx
Anna

lopp shoppa skor springa viktnedgång viktresa vår
0 kommentarer