Hej!

Idag sa min fru till mig ’du borde skaffa en blogg så som du håller på’ och då tänkte jag, varför inte? 
Jag kommer på denna blogg lägga upp tankar, bilder, tips och erfarenheter, förhoppningsvis kanske jag kan inspirera någon. 
 
Jag började min resa i augusti 2016 efter att min bästa vän frågade om jag ville vara tärna på hennes bröllop. Det gav mig den mentala sparken som jag behövde. Jag ville känna mig fin på hennes bröllopskort. Jag vägde 115,5 kg när jag startade och idag står vågen på 77. Jag har tappat 37 cm i midjan. 
 
I början fick jag tvinga mig till gymmet. Gymmet har varit ett ångestladdat ställe för mig då jag aldrig känt att jag hör hemma där. Jag skämdes över mig själv och tänkte stt alla såg ner på mig och jag har fortfarande känslan ibland när jag är där. Jag började med Cardio walking på nordic wellness, höll på med det i någon månad tills jag vågade boka in mig på ’tuffare’ styrkepass. Idag är det mest styrketräning som gäller för mig och som jag tycker är absolut roligast! 
 
Jag har två små killar på 2 och 4 år som är mitt allt. att kunna leka och springa runt med dem är en helt underbar känsla!
 
Detta var en snabb presentation av mig, kommer gå in mer detaljerat om olika saker längre fram i mina inlägg. Ser fram emot att få dela detta med er! Hoppas vi ses snart igen! 
 
Healthy Inspiration Motivation Träna hälsa viktminskning inspiration hälsa träna viktminskning viktresa
0 kommentarer