Stegar på - både mentalt och fysiskt!

Väldigt nöjd med min första vecka med 10.000 steg om dagen! Målet var 70.000 men fick ihop 82.000 så jag är mer än nöjd! 

(null)

Jag har också nästan varje dag fått in ett träningspass också och det märks i kroppen! Att gå från att bara gå lite sporadiska promenader när jag var sjuk i två veckor till att komma tillbaka till träningen och dessutom gå minst 10.000 steg om dagen känns i kroppen! 
Men det behövs, jag behöver få använda kroppen och ta ut mig för att må bra. Dessutom har jag anpassat mig 100% till detta med att unna sig på semestern... det är godis och glass varje dag så de där 10.000 stegen behövs verkligen! 

Men jag börjar mer och mer tänka på detta att acceptera mig själv som jag är och vara nöjd. Det är en utmaning i sig, att vara nöjd och inte bara se det som ska förbättras hela tiden. Börjat följa många bodypositiva personer på instagram och vilken pepp och hopp de ger! Att det faktiskt är okej att vara den man är, det är fler som har celluliter och en ordentlig rumpa och lår. Mitt stora problem just nu är att acceptera all överflödig lös hud på mina lår. Det flyter ut en massa när jag sitter ner och efter att ha kämpat med att försöka få bort en stor del av min rumpa och mina lår är det en ganska uppgiven syn då det fortfarande är kvar men som löst daller. Jag har en lång väg att vandra i denna bodypositiva värld men jag ska komma dit! Det har jag lovat mig själv! Därför ska jag nu bjuda på en bikinibild som jag verkligen inte trivs med att visa men kanske kan det peppa mig själv och någon annan att det faktiskt bara är en kropp. Det är ju inte så farligt egentligen...

(null)

 Xxx


bodypositive semester semesterstegen viktnedgång
0 kommentarer