Bugga!

Alltså något av det absolut roligaste jag vet är att bugga! Dansa överlag men framförallt bugg. 
Igår spelade arvingarna på ett ställe i stan, jag och mina två kompisar Jessica tog självklart tillfället i akt och drog dit. 
(null)
Alltså ni vet ju hur sjukt varmt det är just nu, sedan trycker man in några hundra i ett tält, spelar upp till dans så alla börjar dansa. Det var inte mycket syre kvar kan jag lova! 
Eftersom jag älskar bugg så himla mycket men inte gått några buggkurser, förutom då när man var liten, behöver jag män som kan bugga och föra. Så jag brukar sondera terrängen ordentligt och hitta dedär guldkornen. Så även igår så jag fick en fullspäckad buggkväll med en exemplarisk buggpartner som, om jag inte minns fel, hade tävlingsbuggat när han var yngre! 
Något som jag verkligen märkt skillnad på nu när jag tränar mycket är att jag aldrig blir trött, jag kan bara bugga på i all evighet känns det som. 
Var hemma efter tre på natten och sedan gick jag upp vid halv sju för vi åkte till Kalmar idag på en liten minisemester. Det var jobbigt några timmar där på förmiddagen men när vi väl kom fram och jag fick äta och ta ett uppfriskande dopp så kände jag mig som vanligt igen! 
(null)

Nu ligger vi alla som fyra svettpölar på hotellrummet utan ac.... I morgon ska jag prova hotellets bristfälliga gym, var nere innan och kollade, det var som en bastu där nere så kan bli en spännande morgon!
Jag är så lycklig och glad efter min kväll igår! Att dansa och få umgås med två nya vänner var verkligen helt toppen och gav mig massvis med energi!
Ta hand om er i värmen!

Xxx
dansa konditionsträning sommar
0 kommentarer