Måndag, nya utmaningar!

Jag gillar måndagar. Jag älskar mitt jobb så det kan vara en av anledningarna men det är också för att det är en ny fräsch start på veckan. Är jag missnöjd med något från föregående vecka så har jag en ny chans att rätta till det. Det är alltid något, alltid ett träningspass som kan förbättras eller en chokladbit som man kan hoppa över (i alla fall för mig...) 
(null)

Denna veckan kommer jag få ett förslag från min PT på hur jag kan förändra i mina dagliga matrutiner för att undvika detta eviga sug efter choklad eller socker. Han undrade faktiskt om jag har någon slags fetisch för mörk choklad... så mycket choklad äter jag på dagarna! Skäms på mig... nä men alltså, för två år sedan åt jag kanske 200g mjölkchoklad dagligen, minst! Så om man jämför att jag nu tar en ruta mörk choklad 2-3 ggr per dag när jag är som mest sugen så tycker jag att det är otroliga framsteg. Nu vill jag bara få bort det där sista, ta det sista steget till kontrollen över mig själv. 
Denna veckan kommer bli intensiv, det är klipptider, nagelfix, frugan ska iväg på tjejkväll, besöka min kusin med barn och på lördag är det fest! 
Så det kommer bli mycket morgonträning för mig denna veckan, vilket passar mig perfekt!
Ha en fin måndag!

Xxx
Anna 

måndag
0 kommentarer